Meerdere administraties in fENNA

Duizendpoten

Er zijn veel ondernemers die meerdere bedrijven runnen. Duizendpoten noemen we dat ook wel.
Het is dan prettig als die allemaal vanuit één systeem zijn te administreren. Of het nu gaat het om een holding, waar op zich niet veel gebeurt, of een compleet aparte activiteit, met een eigen dynamiek.
Slimme duizendpoten hebben meerdere administraties in fENNA.

Een administratie toevoegen

Je hoeft niet twee keer een account te maken, en twee wachtwoorden te onthouden. In plaats daarvan, vraag je gewoon bij “Instellingen > abonnement” een extra administratie aan voor een Kamer van Koophandels-nummer. Deze video toont hoe je dat doet.

Bijlagen en bonnetjes-app

De bijlagen die je doorstuurt vanuit je email, upload in fENNA, en de foto’s die je met de bonnetjes-app maakt, kun je gebruiken in alle administraties. Dat wil zeggen, je kunt ze toevoegen aan facturen of inkopen die je in één van deze maakt. Ze zijn daarvoor toegankelijk in alle administraties die je voor je account hebt.

Meerdere administraties in fENNA, met gescheiden boedels

De bijlagen in het postvak zijn de enige gegevens die gedeeld worden tussen de administraties.

De betalingen, bankrekeningen, verwerkingsregels, inkopen, facturen en contacten zijn allemaal gescheiden. Dat houdt het zuiver, en overzichtelijk. Je hebt natuurlijk wel kans dat je een contact twee keer moet aanmaken. Maar dat is dan ook weer supersnel gebeurd.

Meerdere administraties in fENNA, maar met gescheiden boedels

Goedkoper, of in ieder geval niet duur

Het toevoegen van een extra account is niet alleen handiger, maar ook goedkoper dan een apart fENNA Compleet account. En als je fENNA facturatie gebruikt, valt de prijs ook behoorlijk mee. Kosten hebben we tenslotte allemaal genoeg.